Idag

Trots min extrema molvärk i svanken som gjorde att jag inte kunde gå upp i morse(och tyvärr inte gå till skolan) förän klockan 10 har jag hunnit med en hel del bra saker idag..
Jag är varit på banken och fixat om och köpt påskliljor med mormor
Tränat maaassor med Liss (bla. agility, flera nya targets, freestyle och lydnad)
Lyckats skriva ut olagligt(enligt pappa) många färg-kopior på pappas skrivare
Haft lydnads och freestyle sektor möte
Ätit mcdonalds och fikat i goda vänners sällskap
Gått en promenad i goda vänners(och hundars) sällskap
Suttit i solen/skogen på en stenmur och latat mig
Förberett det sista inför morgondagens kursstart i fortsättningsfreestyle
Köpt snus
Ätit en lång och god frukost
OCH Insett att Liss är väääldigt jobbig när hon höglöper

Helt enkelt, en heldag på klubben(13-21) med många nära och kära, underbart :)

Tyvärr har inget skolarbete blivit gjort denna dag....

En helt perfekt dag enligt mig!


Foto: Jennifer Hård

Sötaste Liss, Juni-08, Jennifer tog bilden när hon passad Liss några dagar då Matte ville roa sig på annat håll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0