Ovanligt fostrad..

Den senaste veckan har mest handlat om hundar för mig..
Har hunnit med att träna en massa med Liss och tro't eller ej! Liss har betet sig väldigt FOSTRAT!
Vi har lagt spår, vallat, tränat lydnad, agility och freestyle, och framförallt har Liss varit kurs-hund och skött sig galant!
Så jag är nöjd, väldigt nöjd, nu när framtiden brinner i knutarna behöver jag en VÄLDIGT FOSTRAD hund och vad har jag ? ;) Ja iaf den här veckan vi får se om det håller i sig men jag hoppas såå att det gör det!
Nu känns det som att den här hunden klarar allt och jag tänker inte förstöra den känslan med att anmäla mig till massa tävlingar...

Nästa vecka har vi freestyletävling på klubben, då ska jag mingla och njuta av alla duktiga ekipage och en underbar hundsport! Jag räknar med att jag kommer få något ansvar också, men det kan jag ta, jag är fostrad!


Kommentarer
Postat av: Sara

jag vet däremot någon som inte är lika fostjad... någon som börjar på s tror jag minsann och det är inte jag, smartsarah eller sofie så det måste minsann vara nån annan på s... :-#

2009-04-14 @ 22:47:43
URL: http://sarsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0