Jag Hatar Vinter!

Dagen idag började (förstås) med att jag skulle jobba 10-14, så det va bara att släpa sig ur sängen och ta sig till jobbet..
Man har verkligen ingen lust att göra något alls när det är såhär kallt och äckligt ute.

Liss "seriösa" lydnads och freestyleträning ligger på hyllan och istället roar vi oss med vallningen och ett och annat freestyle trix..
Liss har nu i veckan lärt sig "rörelsen" Tittut som hon inte riktigt utför som alla andra.
När hon väl står med tassarna på mattes armar och inväntar kommandot(Tittut) så ser hon så fundersam ut... Sen, på min givna signal(Tittut) tar hon i med all kraft hon har och trycker fram huvudet så fort/hårt hon kan... HAHA
Vilket också leder till att matte(jag) nu har väldigt "fina" rivsår på armarna/handen eftersom hon håller fast sig så krampaktigt när hon utför sin Tittut. ÅÅh hon är fööör söt min lilla Li-Li!!!

Hoppas att gnistan för att träna övriga hundsporter kommer tillbaka med solen och våren så vi får till våran lydnadsstart snart och framför allt vårt FSD1 ;)

Kvällen firades framför tvn och melodifestivalen med Emma & Lisa hemma hos Emma... lite vin, 2 påsar chips, en STOR godis påse, dipp.. osv osv Ja ni förstår, MYCKET trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0