Att ta sig i kragen..

Nu har jag tagit mig i kragen och anmält mig till ett föredrag med Eva Bodfäldt om träning för tävling och en avancerad klickerkurs för Fanny Gott. Hoppas och tror verkligen att det här ska kunna få igång mig själv och min motivation ordentligt.
Ibland behöver man en liten knuff i ryggen för att få saker att bli gjorda och ibland fastnar man på saker som gör att man tappar motivationen. Evas föredrag kan nog bli en riktigt vändning för mig då jag har så svårt med just träna målinriktat och "tävla på rätt sett".
På Fannys kurs vet jag en hel del roliga saker som vi kommer jobba med och det kommer bli skitkul.
Båda två vet jag är riktigt duktiga och kan bidra med en hel del bra saker till min träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0