Föreläsning..

Nu har Lisa och jag vart på Eva Bodfäldts föreläsning om träning för tävling och det va super givande!
Många saker var jag redan medveten om men det känns som att jag måste höra saker flera gånger för att det ska gå in.
Jag vet nu vart mina brister ligger när jag tränar med Liss och varför det brister på tävling.
Så nu ska jag sluta va så lat och ta tag i lite mer målinriktad träning.

Det gäller bara att orka och tyvärr är det ett svårt kapitel för mig.
Jag är inte speciellt sugen på att träna "ordentligt" när jag vart i skolan 8 timmar.
Jag får fundera ut något så jag får mer ork och som inte innefattar skolka.

Lisa och jag har iaf kommit fram till några saker som vi ska pröva med våra hundar och se vart det bär... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0