Sportlovsveckan

Veckan som va bjöd på en hel del trevligheter, bla har Liss och jag hunnit med att valla en hel del.
Bjuder på några bilder från i tisdags..


Liss och Vincent har full koll ;)



Lisa tyckte det va roligare at knäppa kort på fåren än på Liss..



Liss



Liss och Meg som har hedersuppdraget - kursvakt!
Meg ser verkligen ut att undra vad Liss håller på med..



Liss och jag i (misslyckad?)höger-träning

I söndags agerade Stina mästerfotograf så snart hoppas jag kunna lägga upp lite fler och bättre bilder.
Ni får hålla tillgodo med dom här så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror att jag har prov nu, jag vågade inte gå in i klassrummet (hade ingen penna..).. och nu sitter jag bland idioter och mår fint. tack för igår empan. pus

2009-03-03 @ 10:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0