En välförtjänt paus

Just nu har Liss och jag en välförtjänt paus i träningen, i en vecka.
Vi har legat i en del senaste månaden och besökt klubben nästan varje dag.
Så den här veckan ska jag ägna åt att välja låt till vårt nya freestyle program.
Kul att jag gör det i helt fel ordning den här gången, programmet först, sen låten.
Men det kommer bli såååå bra!
Väljer mellan ett par låtar nämligen som båda passar bra till det vi kommit på hittills.
Vi ska ha uppvisning snart, på marknadsafton här i norrtälje(29/5)för tredje året i rad.
Superkul!! Både agility och freestyle blir det.

Det va ett tag sen jag bloggade också, även där en välförtjänt paus.
Kanske för att det inte hänt så mycket eller - alldeles föör mycket.
De senaste veckorna har bjudit på massor med hundträning, skola osv.

Förra veckan va jag på LLB-mässan med skolan(llb-ljud, ljus & bild)
Det va inte det roligaste jag gjort MEN jag slapp iomd ett stort prov i Ljudmedier C vilket kändes bra.

I söndags var vi(Jag, Sarah & Lisa+hundar) på Mälarö och tävlade/kollade freestyle.
Det va väldigt trevligt!
Ett stort Grattis till Sarah och Tosca som fick hela 80p!


Emsan(Emma) har även hunnit fylla 19 barre och det firades så klart med pompa och ståt i lördags, på ett väldigt trevligt(tvärtom) diskotek. Snopet
Men men sånt är livet..
Ett stort grattis till henne också, det är inte lätt att bli gammal.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för grattiset! ;) Nästa gång får du också vara med. :)

2009-05-20 @ 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0