Dagens måsten

Jag måste vekligen tvätta
(annars får jag plocka kläder ur tvättkorgen imorgon, inte tvärtom)

Jag MÅSTE VERKLIGEN städa - plocka, dammsuga, skura osv.
(annars får jag ännu en dag vakna upp i en svinstia)

Jag måste upp till klubben och fixa
(vi har bestämt städ/fixar-kväll på loftet ikväll)

Jag måste verkligen försöka hinna aktivera barnen
(annars får jag absolut ingen ro inatt)

Jag måste ta tag i diverse skoluppgifter
(annars får jag iiiiiig)

Ska bli spännande att se vilka uppgifter som kan tänkas bli gjorda i dag.
Jag kan redan nu gissa vilka som kommer prioriteras men vi får se, lika spännade varje gång!

Återkommer med sammanställning i morgon.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0