Det som blev gjort...

I Tisdags så hann jag tyvärr inte med allt på min "måste göra-lista" MEN jag va ganska duktig ändå, tvättade en maskin, åkte upp till klubben med hundarna, tränade med hundarna där och fixade...

I helgen som va (5-6 sep) firade bla RBK 50år och det firades med öppet hus på dagen där Liss och jag höll 2st freestyleuppvisningar. Pricken(Liss) skötte sig förvånansvärt bra med tanke på löp och tidigare prestationer.
Super nöjd med min prickiga-korv :D
Shep fick även komma ut en stund bland allt folk och vi passade på att träna lite kontaktövningar i folkmassan.
Även lill-killen visade framfötterna, vilka hundar jag har!

Bjuder på ett par bilder ifrån Liss och min ena uppvisning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0