Semester

Jag behöver en vääääääldigt lång semester just nu.
En semester ifrån skolan, ifrån hundklubben, ifrån föräldrar och syskon, mäniskor i allmänhet osv.

Kanske kommer jag aldrig tillbaka, kanske flyttar jag någonstans väääldigt långt bort?

Alla städer och alla länder är verkligen tänkbara just nu.
Tänk vad skönt att bara få åka iväg nånstans på obestämd framtid.
Men sen finns alla dessa hinder, en del självvalda, som hundar och skola.
Men kanske kan man åka nånstans dit man kan ta med sig hundarna?
Släkten i england?...

Jag tror att jag och hundarna först ska styra vår kosa mot Emma och Arvika, tills vidare, sen får vi se.
Måste bara hitta datum som passar oss båda.
Jag behöver det nu, jag behöver göra det för mig själv och för hundarnas skull, jag mår inte bra här just nu.

Det här är största själet till att bloggen inte direkts uppdaterats nyligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0