Som en groda utan ben...

Japp, nu har jag haft några hopplösa dagar... Dagar då det känns som att allt är utom hopp.

Jag borde ta tag i mig själv men det är inte lätt. Jag kan i kort berätta vad jag funderar över just nu.
Jag har inget jobb = inga pengar = inget körkort = ingen bostad = ingenting alls. Ingen vill anställa mig hahaha det är ju lite lustigt faktiskt.
Det som jag mest funderar på just nu, inom hunderiet, att tävla, eller inte tävla... Jag vet inte ens om jag vill tävla längre, om jag vågar, samtidigt som, jag skrev i ett tidigare inlägg, att det känns som att man måste tävla för att få resultat som man sedan kan gå och skryta med. Så att ALLA SER att man faktiskt kan nånting.

Mycket tråkigheter har våldgästat oss under senaste veckan och det tär på mig, verkligen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu har du i alla fall får! ;)



2010-04-26 @ 22:24:40
Postat av: Matilda

Man ska bara tävla om man själv tycker att det är roligt=) Glöm inte de!

2010-04-27 @ 08:33:10
URL: http://www.dreamteams.webb.se
Postat av: Michelle

ush inte tänka så , man ska tävla om man tycker det är kul eller som i mitt fall skräckblandad förtjusning :)

lägg till mig på msn! [email protected]

kram

2010-04-27 @ 23:00:04
URL: http://michelleochjack.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0