Spöken

Jaa, Shep är just nu i någon slags spök-fas verkar det som haha. Riktigt lustiga ideer har han om saker och ting. En speciell sak är att han helt plötsligt under promenad tvär stannar och vägrar att fortsätta gå framåt. Men med lite tvång-lockande går det bra att traska vidare. Man kan tro att en osynlig vägg som bara han kan se har slagits upp någon meter framför oss, men så är ju inte fallet i min värld så det är inte riktigt okej.

Liss är skendräktig som aldrig förr och det är lagom jobbigt. På natten måste hon såklart bädda ungefär 20ggr i fall någon valp skulle titta ut vilket leder till att jag vaknar ca 20ggr och är mindre glad och skriker på henne att sluta.
En korg är full av hål efter allt kraffsande hahaha ååh visst är hundar underbara!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Spö-pö-pö-pö-pöken!"

"Släpp in mig o"

2010-04-13 @ 12:13:08
Postat av: Michelle

Jobbigt för lilla Shep att se spöken hela tiden :P

Förresten , hinner du ses nån helg inom den närmre framtiden? :)

Tänkte kanske ta mig ut till min farmor som bor i norrtälje så man kunde ju passa på eller vad sägs? :)

2010-04-15 @ 01:37:35
URL: http://michelleochjack.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0