Får och hundar för hela slanten!

Vi har haft en riktigt bra, rolig och lärorik helg.

Jag och hundarna har nämligen vart på vallningskurs hos Gunnel Boström hela helgen!
Superkul har vi verkligen haft!!! Shep har inte riktigt tänt än fast han visade i alla fall framsteg sen tidigare. Inga skall och svansen börjar ramla på plats. Lillagubben! Vi får väl se om det blir nån vallhund av min söta lilla clown...
Han blev ordentligt trött! Det är ju positivt att han förstod att jag ville ha honom att göra något med fåren i alla fall haha. TOKSTOLLE!!!

Eftersom Sheps hjärna inte orkade igenom hela helgen fick även Liss komma ut och säga hej till fåren hos Gunnel, även hon skötte sig fint tycker jag.

Vandrarhemmet är också värt att berätta om tycker jag haha.
Självklart va det bara vi son bodde på hela vandrarhemmet och det var suuuperläskigt hahaha
Lite filmen hostel-känningar, men vi överlevde ju iaf!

Hoppas jag kan bjuda på lite bilder inom ett par dar :)

Kommentarer
Postat av: Nancy

Nu få vi hoppas på att det töar fort så att Shep kan forsätta i fårhagen

2010-03-10 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0