Lite privatare

Nu ska jag skriva lite om något annat än hundar tänkte jag, första gången här i bloggen tror jag faktiskt.
Lite personligare, lite dampigare.

Jaha han heter Ben Barnes, hahaha jag blir som 13 på nytt när jag ser denna äckligt snygga skådespelare!
Alltså det är inte okej att va så snygg, verkligen inte! Iaf inte om man inte tänkt komma och fria till mig inom en snar framtid. Ben Barnes spelar bland annat Prins Caspian i The chornicles of narnia - prince caspian, för er som sett den.
Han hade även en iten biroll i filmen Stardust, redan då kunde jag inte slita blicken från hans vackra nuna. HAHA.
Jag tror verkligen att jag behöver vård för det här, jag har förhandsbokat Dorian Gray på Hemmakväll, självklart jag ska se den så fort som möjligt(Ben spelar där huvudrollen Dorian Gray), jag hyrde easy virtue BARA för att han va med och filmen va ju såklart inte särskilt bra alls hahaha.
Nu har jag även planer på att åka till London och se premiären av narnia(The voyage of the dawn treader) så kanske man kan få en skymt av han i verkligheten, skulle inte sitta helt fel.

Om någon skulle råka känna honom så kan ni väl på ett fint sätt slänga in att jag sitter här i sverige och väntar på honom hahahah.
Jag tänker bjuda på en bild också bara för att jag är så snäll, men kom ihåg han är min!



//Emelie, 13år....igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

"slick slick"

2010-03-30 @ 16:16:43
Postat av: Sarah

Haha, så det var därför du ville åka till London. ;p

2010-03-30 @ 22:25:34
URL: http://sarahochtosca.wordpress.com
Postat av: Soppe

En "iten biroll" hihihi

2010-04-01 @ 22:16:52
URL: http://soppen.blogg.se/
Postat av: Gunnel

JA! Verkligen skitsnygg!!!

2010-04-21 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0