Massage och uppvisningar

Igår var jag och Shep hos Pia på Videt och pojken fick lite massage. Har tyckt att han ser stel ut i bakpartiet till och från och liksom skuttar med rumpan istället för att springa. Men sen är jag ju sen 4år van vid Liss rörelsemönster så det är lätt att stirra sig blind på bagateller. Det är spännande det där med massörer, nästan som att besöka ett medium, hon kunde nästan direkt se på honom vart han hade spänningar, som en vanlig dödlig ofta missar trots att man pillar och pillar. Inge allvarigt, som tur va! Jag som är världens störsa hypokondriker när det gäller mig och mina hundar.
Han hade som sagt en lite spänning i ena sidan av ryggen som hon gav lite tips på hur jag själv kunde massera och underhålla lite. Om två veckor ska vi tillbaka och hoppas att det blivit bättre :)
Känns iaf skönt att få någon att titta på honom när jag själv blir orolig.

Nu börjar vi få förfrågningar om uppvisningar till våren och det är ju självklart superkul!
Liss ska försöka visa två freestyleprogram om jag hinner klart med det nya, annars har vi ju ett annat som duger gått och väl. Även Shep kanske ska få komma ut och träna miljön, har hittat en perfekt låt till honom haha, en riktigt galen en, precis som han själv. Men inget är bestämt, tänker inte stressa in något "program" men 1 minut av action ska vi nog kunna bjuda på iaf, för träningsskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0