I Valet..

Jag har valt att inte delta på söndag och U-DM och anledingen är den att jag helt enkelt inte känner för det.
Jag känner mig inte riktigt redo får årets debut på tävlingsplan. Men lugn bara jag SKA tävla i år.
Den 28/5 och en dag i juli ska vi hålla uppvisningar nere på stan i norrtälje. Där ska jag pröva av båda hundarna, framförallt Liss och se hur det känns. Om någon är sugen att vara med på någon uppvisning och göra reklam för Roslagens HU och framförallt hundsporten freestyle får ni gärna kontakta mig. Vi är inte så många utövare på Roslagens och kanske skulle det va kul med något mer ekipage.

Jag tränade Shep igår och GUD han är så smart! och duktig!
Han går som tåget när vi gör små kombinationer utav de freestylerörelser och positioner han kan!
Det bästa är att han gör det nästan utan belöning! Självklart får han belöning men inte som med Liss där man måste skylta med både köttbullar, leverpastej och boll för att ibland ens få henne att vilja resa sig upp :P
Lilla guldklimpen! Shep kommer att äga när vi väl börjar tävla, bara så ni vet ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad synd:( Hade sett fram emot att träffa er!

2010-05-22 @ 21:29:20
URL: http://www.dreamteams.webb.se
Postat av: Michelle

Jag och de mina är gärna med på uppvisningen fast vi är från en annan klubb :)

Synd att ni inte kom, men förstår din anledning.

Blir det U-SM iallafall :)?

2010-05-25 @ 21:56:48
URL: http://michelleochjack.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0