Jag överlevde!

Japp jag överlevde redovisningen trots allt! Det va ju tur för när allt kommer omkring finns det ju så mycket mer i livet att ta sig an än ett projektarbete  :P
Jag lyckades babbla på i typ 20min och det kändes bra, det var till och med en åhörare som antecknade när jag berättade och gav tips! Efter att jag sagt mitt fick alla självklart ställa frågor om det jag berättat om, men inga frågor dök upp. Jag tog det som något positivt, att jag fått med allt och berättat på ett tydligt sett!

Efter redovisningen åkte jag hem och Lisa och jag gick en promenad med hundarna. Shep va självklart ner i några skit-diken och sprang. Han luktade sedan apa och såg inte allt för fräsch ut, så vi tog en vända ner till havet och "tvingade" i Shep till magen så jag skulle slippa få med mig en allt för lortig gris hem.

Senare begav vi oss till klubben och tränade. Agility och freestyle med Liss och freestyle och lydnad med Shep. Liss har ju alltid sitt speciella sätt att lösa situationer och vår agilityträning gick inte allt för bra igår :P Först va hon alldeles för het på den nya banan och körde sitt egna race. Andra gången, samma bana, vägrade hon göra slalomet ordentligt. Hon hade sedan gången innan hunnit lära sig banan och tyckte att tunneln efter slalomet verkade mycket roligare.

Med Shep började vi träna på backa. Det gick jättebra! Även om godiset tyvärr inte va så attraktivt då det är mycket tik i killens huvud just nu. Vi byggde en liten korridor utav agility hinder hahaha, man får ta vad man har helt enkelt. Men eftersom Shep aldrig kört agility var det inga problem att använda hinder som en korridor. Ikväll ska vi fortsätta vår backa-träning, den här gången med köttbullar och leksak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0