2011

Det hör väl till sin rätt att skriva om det gångna året när det är dags för ett nytt.

2011 har vart ett väldigt speciellt år på många sett. Personligt sett har det vart fruktansvärt! Jag har både lagt märke till mina fysiska nedsättningar mycket mer(migrän, magkatarr, viss panikångest osv) plus de psykiska påfrestningar som året bjudit på.

Det positiva är att jag lärt känna mig själv otroligt bra och trivs i sällskap med mig själv.
Jag har också gett mig själv tid att tänka på vad jag vill och mår bra av.
Frågor som ska funderas vidare på är tex. Vad vill jag jobba med? Var vill jag bo och hur?

På hundfronten har de därför också vart ganska lugnt. Självklart har de fått promenader och träning men vissa dagar har jag inte alls haft ork till någon genomtänkt träning. Det har heller inte blivit några tävlingar.

Jag är många erfarenheter rikare efter året och 2012 ska jag se till att mitt liv blir som JAG vill ha det!

Vi har även välkomnat lilla Jetta som än så länge är en underbar liten prick!
Liss och shep är redan anmälda för att återigen entra tävlingsbanorna.

Nu kör vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0