Mässa!

I helgen va jag ju självklart och besökte mässan men endast under söndagen då lördagen bestod utav jobb. Jag kikade på freestyle & htm sm och sprang runt ibland stånden.
Htm-en kan jag ju inte riktigt yttra mig om då det är så nytt och jag inte tränar det själv. Freestylen däremot bjöd såklart på flera roliga, bra och inspirerande program! Bra jobbet! Däremot tyckte jag nivån i år kändes ganska låg. Det va absolut ingen som va dålig eller hade mkt missar men jag hade nog önskat lite svårare och nya rörelser och lite mer genom arbetade program. Men sen är det ju självklart en oerhört svår miljö för både hund och förare som spelar in när det kommer till sm och mässan plus att några etablerade ekipage saknades. Har ju inte vart där själv då varken jag eller liss nog skulle klara av miljön så alla är ju verkligen suuuper duktiga som ställer upp! Heja freestyle Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0