Viss oro...

Jag försöker typ få ihop framtiden nu till 100% och ligger vaken sent och funderar, avbryter mitt i en film eller samtal för att utbrista något meningsfullt jag funderat på 10sek och för att få medhåll utav min kära pojkvän.
Det kokar verkligen i hjärnan då jag på kvällarna känner mig kallsvettig och får dundrande huvudvärk.
Och nej det är inte lätt!
Det är JÄTTE mycket som jag vill ha ordning och ändring på just nu och försöker lösa allt med detsamma.
Emelie har inget tålamod! Hata att behöva vänta på obestämd framtid jag vill veta ett exakt utsatt datum då allt händer.
Lite utav planerna som ska lösas: Nytt jobb/karriär, bostad, pengar, hundar osv osv.
Nu har jag dessutom ännu mer att tänka på då jag tror att hemtjänsten dragit för lite skatt under mina månader där. Kul! Då blev det lite fler utgifter då!
Om ni undrar varför texten uppe i headern har försvunnit så skulle Martin "fixa" min blogg igår och göra den "fin" haha nej men ny design kommer såsmåningom.
Nu är det bara koka lite kaffe så hjärna kan köra igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0