Back to normal

Japp som rubriken lyder börjar jag nu återigen känna igen mina hundar ordentligt, främst Shep som vart lite tokig på sistonde.
Tror att det till stor det vart pga bristande rutiner innan vi kom i ordning i lägenheten och så.
Har inte alls någon tid att skriva här längre, typ. Hehe.
Så mycket nu under våren. Roslagens HU annordnade ju bla. U-DM i år och det va väldigt mycket att ha koll på i och med det.
Sen har jag vart iväg på A1:an, alltid lika spännande att träffa andra hundungdomare, både på gott och ont ;)
Ska försöka hitta lite agilitytävlingar till Musen under sommaren och helst någon fresstyletävling för båda hundarna.
Är lite ont om de i sthlmsområdet och jag jobbar ju ofta helger så är lite svårt :/
Annars börjar min privata kursverksamhet verkligen gå frammåt :) Flera privatlektioner i veckan bla. och till sommaren förhoppningsvis en valpkurs och en vardagslydnadskurs. Mer om det i bloggen när hemsidan är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0