Fin-shep!

Shep har blivit badad, borstad och lite friserad på mage och tassar för idag ska han nämligen på date! Det är min fasters väns dotter som drömmer om en egen hund och idag ska hon få umgås med Sälen :) vi ska åka ut till vårt landställe och äta lunch och leka. Jag kommer alltså va med hela tiden för lunch tackar man ju inte nej till! Sen lämnar jag inte gärna mina hundar med andra än mig själv ;) En smart ide hade vart att ta med Liss(som biter barn) eller Jetta(som är helt hysterisk) så hade nog barnet inte velat ha en hund efteråt och mamman blivit mycket glad! Men jag är inte riktigt så ond... Eller ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är utmanad på min blogg!

2012-04-23 @ 14:40:57
URL: http://olydigahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0