Pass på!

Här går det verkligen undan, med här menar jag livet.
För er som inte redan vet har jag köpt ett hunddagis i bålsta och flyttar dit om ca 3 veckor, om jag nu hittar någonstans att bo. Spännande va?!! Jag är ju minst sagt lite wild and crazy så det här är inget som skrämmer eller chockar någon tror jag.. Jag ÄLSKAR förändringar! På söndag ska jag på en visning på en nybyggd lägenhet som ska hyras ut från och med Juni, hoppas att den faller oss i smaken och att de vill ha mig som hyresgäst.
Resten utav året kommer jag inrikta mig på att bli rik och ha roligt, det sistnämnda har jag redan börjat med för längesen.
Ingen kan i alla fall klandra mig för att inte gått all in mina sista månader i Norrtälje! Nu kööör vi! Beware Bålsta!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till! :)

2012-04-08 @ 08:17:37
URL: http://olydigahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0