Säger bara en sak...

Det här SUGER! Jag orkar inte va brännskadad längre blääää!!!
Jag vill bara va med mina hundar och leka med dem men pga av bakterier och att de hoppar och river mig på benen är de hos min mormor :( Dessutom ska Jetta ställas ut på lördag och eftersom jag är handikappad får mamma ställa henne, tur att hon har vanan iaf.
Till råga på allt har vårdcentralen gjort massa fel med mina omläggningar så härom natten fick vi åka in akut och de fick slita loss det felaktiga förbandet som satt så att skinnet följde med ?!?!?! :O alltså snälla hur tänker vård-personal när de typ sätter tejp? på mina brännskador? Det kommer självklart anmälas då jag fick jätte mycket smärtstillande för att de ens skulle kunna dra av det på akuten.
Aja nu ska jag försätta sitta här och tycka synd om mig själv och kanske gråta en svätt och planera mitt självmord på grund utav alla ärr och pigmentförändringar jag kommer få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0