Inga kommentarer

Tydligen funkar det inte att kommentera mina inlägg som görs ifrån mobilen ? Konstigt. Detta är nu skrivit ifrån dator om det gör skillnad :p
Mitt tidigare inlägg om att lägga ner hundträning helt och hållet kan ha vart aningen förhastat. *dramaqueen*
Men det blir helt klart en liten paus på obestämd framtid i Liss och Sheps lydnad och freestyle träning, jag tänker inte tvinga mig till att inte träna, eller tvärtom, utan känner jag för det och det känns roligt kommer vi såklart träna lite men just nu måste jag utvärdera och försöka sätta mål.(något som för mig är väldigt svårt, mer om det i annat inlägg)
Kanske uppehållet i lydnaden och freestylen kan bidra till att vi provar på lite annat kul :) Just nu är jag sugen på rallyn och drag :) kanske även lite heelwork. Sen har vi ju alltid vallningen som är så rolig!
Året kommer bjuda på stora förändringar kanske därför man får lite panik inombords till och från..?
Flytt, nytt jobb, nya erfarenheter - ett nytt liv står precis utanför dörren och knackar på, nu gäller det att alla bitar faller på plats. Mer om framtiden också så småningom...
Tack ni söta för pepp mail, sms och samtal!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det funkar det funkar!!!! Du får härmed ALDRIG mer skriva inlägg från mobilen! =)



Ang träning så röstar jag för rally!!! Askul... tycker iaf vi här hemma =)

Kram

2012-02-21 @ 09:41:21
URL: http://olydigahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0