Mycket till liv

Mycket har hänt sen sist jag skrev. Lillan blev diagnosticerad med urinvägsinfektion och har ätit antibiotika nu är vi inne på de sista dagarna. Shep och jag har debuterat freestyle med bravur! Uppflyttningspoäng och placering 7 av 18 startande. Även om det brast där jag visste att vi skulle få svårigheter. Först va han lite nosig i den, för oss, nya inomhus hallen och sen gav han skall under vissa rörelser. Något vi måste jobba på helt klart!
Liss gör lite framsteg under agilityträningarna i ridhuset och hon bara äääälskar sin tid där, själv med matte!

Tack för tipsen om Liss åksjuka jag måste utvärdera det lite mer känner jag och se vad det kan va som skapar obehaget.

Jag ska försöka uppdatera lite oftare :p även om de flesta dagar påminner om varandra. Men ikväll ska jag bara va hemma har vart borta varje kväll nu i en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0