and i'm a goddamn coward but then again so are you...

Usch idag är en sån dag som jag bara vill sjunka ner igenom marken och sluta existera.
Den värsta känsla jag vet är ensamhet. Att känna sig så utlämnad, bortvald, ensam. Fallet är ju så att jag inte alls är ensam igentligen, många underbara finns bara ett telefonsamtal bort. Det är nog det här med att stå ut med sig själv, står man inte ut med sig själv klarar man inte av att va ensam. Jag gör alltså inget utav dessa två just nu. Så galet skumt det här med perioder i livet. Ibland älskar jag att va med mig själv och bara umgås med mig själv medans andra gånger får jag någon panikkänsla inombords som gör att jag knappt klarar av att va mig själv. Borde väl förmodligen uppsöka någon form utav psykolog igen och se om det kan hjälpa... Gaaah låt mig få va någon annan i några veckor!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Kul att du hitta till min blogg :) Tack! Du får jättegärna ta bilderna :) Så söta hundar du har.

2012-03-23 @ 06:12:32
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/
Postat av: Malin

Schlut nu! ;)

2012-03-23 @ 08:19:51
URL: http://olydigahundar.blogspot.com
Postat av: Din Älskarinna

Slutar fyra, promenad??<3

2012-03-23 @ 09:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0