Projektledare - makt eller galenskap ?

Jag har bara ett ord i huvudet just nu. PROJEKT!!!!! Alltså jag har så mycket driv just nu och har två relativt stora, just det, projekt på gång. Sen finns det ungefär 5 andra som måste ligga vilande tills kalendern återigen visar några vita fält. Det kliar i fingrarna så pass mycket att jag inte längre sover nattetid eller jag sover inte direkt alls. Runt 22-tiden om kvällarna börjar jag räkna timmarna tills klockan slår 06 och jag kan börja jobba igen. Men mitt motto den närmaste tiden måste ändå bli "En sak i taget... EN sak i taget"(försöker intala mig själv i samma veva) När man ligger i sängen vid 23, vrider och vänder, så börjar det kurra i magen och man kommer på att man bara ätit ett päron den dagen?! Så projektledare galenskap utan sömn och med kost bestående utav en frukt lite då och då eller makt och frihet med oändliga möjligheter och chanser att forma sitt egna liv och framtid? Döm själva.


Kommentarer
Postat av: Malin

Guuud. Jag tror aldrig någonsin jag GLÖMT bort att äta. Har aldrig och kommer nog aldrig förstå mig på folk som gör det :)

Hoppas dina projekt är värd alla sömnlösa nätter och att du snart blir miljonär!!! =)

2012-03-09 @ 12:22:52
URL: http://olydigahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0