RSL-syndrom?

Nu börjar jag ju allvarligt fundera på om jag lider utav restless legs syndrom, alltså det pickar och kliar i knäna hela nätterna och dagarna...
I natt så gick jag upp vid 3(gick och la mig 23, somna 01) och va jätte pigg. Efter tips av Lisa om att äta något så åt jag några ägg och inväntade med spänning tröttheten, den dök aldrig upp tyvärr.
Åt lite sallad, tittade ut genom fönstret och funderade på när solen skulle titta fram så man kunde gå ut och gå. Sagt och gjort 05.40 var jag ute då började det ljusna. Gick dryga timmen med stora vovvar, kom hem gick ut med liten hund. Sen blev det yttligare en långrunda vid 9 med sara, elin och lisa :) Skoj!
Visst är det skönt att va pigg men inte dygnet runt?
Funderar på om man ska köpa något lugnande, har så sjukt mycket energi och rastlösa ben.
Ikväll provar vi med ett glas vin som sängfösare och hoppas på att däcka skönt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vafan, du oxå!! Har alla RSL helt plötsligt?? Jag har dock klarat mig ifrån :)

2012-03-13 @ 12:55:58
URL: http://olydigahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0